Låtar...

Ah har INGENTING att göra Quinnie attackerar Zimba (vilket egentligen är jättekul) så jag tänkte dela av mig av mina absoluta favoritlåtar,yeah.
Lighters av Bad meets evil.
Someone like you av Adele

Every teardrop is a waterfall av Coldplay

Stripper av Sohodolls

Dog days are over av Florence + the machine

Naive av The kooks

Give me everything av Pitbull ft Ne-yo

Till the world ends av Britney Spears

Secret av The pierces

Empire state of mine av Jay-z ft Alicia Keys

Set fire to the rain av Adele

Mr blue sky av The delgados

Kiss me av Sixpence none the richer








Närbild av min bebis:


Jag:



Jag hatar när mitt hår blir så där fluffigt när jag duschar och somnar i det :S

Kommentarer
Postat av: Frida

det är min originalbild på dvärgem :D HAHHAAHAHAHAHA till odh med GRODAN säger tvärgen!



2011-09-08 @ 09:50:18
URL: http://chafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0